【遲來的肖友懷】/Edkin

copy20150521013_630_blur_opt_1024


我那位立場非常熱血的同事看完有關肖友懷的新聞之後憤憤不平,破口大罵「有冇搞錯!」

「咁大牛龜竟然只有十二歲?你信?宜家竟然仲俾埋行街紙佢?」

然後他又找來高登的片段給我看「喂你睇吓,個肥仔真係週街X人老母,週街恰細路,你唔係以為佢好純良吓話?」

「呢啲人,真係要追擊,要起佢底,趕佢返大陸喎!你話係咪先?」

我淡然道:「千祈唔好。」

「大家睇緊工聯會版本既故事,個小朋友既身世係幾咁坎坷,幾咁賺人熱淚,幾咁令人同情。而家香港幾多攞油既阿叔阿嬸,全部都係習慣慷他人之慨嘅大中華膠。何況重有一大班吓吓都要為新移民爭取福利既純正左膠。你地而家對付個肥仔,即係欺負老弱,邊到有勝算?」

我的熱血同事聽罷拍枱而起:「咁唔通由得件事就咁算數?」

我作了一下噴煙後沉思狀說:「由得佢啦。就算俾你搞走一個肥仔,只要一日有民建聯同工聯會,仲會有更多非法入境兒童陸續有來。」

「而且,我等咗肖友懷出嚟好耐。」我咪起眼睛,看著心有不甘的同事再說。

「用不正常手段獲取居港權既情況已經唔係今日先發生。半山幾多由大陸黎既有錢佬,你唔通以為佢地排嗰一百五十個單程證來港?不過嗰一班人有錢有面,出入上等人場合,唔會係你地班賤民之前出現,你地呢一啲蟻民先至唔覺。」

「你地住北區公屋無學位就嘈生曬,你知唔知,而家你去報讀弘立,就算買咗五百萬Bond,肯俾每個月十幾萬學費,都唔一定有書讀。有學位,都俾啲大陸佬報曬。不過呢啲事情係有錢佬之間發生,要做大陸生意,焗住就忍氣吞聲。香港慢慢沉緊,住公屋,攞份頭條日報買麥記既盲毛會知道咩?」

「對住一班港豬,你嗌破喉嚨都冇用,最少要佢地自己切身利益受到影響先有少少知覺。等左咁耐,而家先至有一個肖友懷,經由友善既工聯會打進基層,實在係太遲。」

我的熱血同時看著我目瞪口呆:「一個重唔夠?」

我回頭看著電腦重投工作,一邊說:「多多都唔夠。最好每一間小學每一班都有幾個超齡肖友懷,讀曬啲學位,得閑重打埋你個細路仔,每一個香港人,就算住係天水圍公屋都難逃一劫,咁香港人都重有醒覺既一日。」

肖友懷,努力呀,我等緊你打救香港人。
11265035_907313955981650_5597545878238535412_n
#肖友懷#工聯會#非法入境#edkin

作者Facebook專頁:https://www.facebook.com/edkinphoto

希望喜歡博客群文章的你來年繼續支持。記得係facebook page 個 “like" 制度㩒埋"Get Notifications",咁第時無論咩風雨,我地依然可以並肩而行。 screen-shot-2014-12-25-at-10-10-22-am1

發表留言